Umami muualla Facebook

Julkaistu 27. 11. 2013 Teksti Mervi Melasniemi, kuvat /kuva AstuButiikkiin.fi Ei kommentteja Ajankohtaista

Suomalaisten suosikkilahjana kotimainen lahja

Suomalaisten suosikkilahjana kotimainen lahja – Asiakkaat listasivat TOP 10 joululahjat. Suomalaisen Työn liiton mukaan suomalaiset arvostavat kotimaisuutta edelleen korkealle valitessaan joululahjoja. Yli 70 prosenttia suomalaisista ostaa mielellään suomalaisia joululahjoja. AstuButiikkiin.fi kysyi asiakkailtaan, mitkä ovat heidän suosikkijoululahjansa. Kolmen kärkeen pääsivät Me We:n kustomoitu pipo, Ideakorun rannerengas omalla tekstillä sekä Arctipsin huopasaappaat.

Kuvassa Arctipsin huopasaappaat.

“Suomalainen lahja koetaan tämän päivän luksuksena sekä vastuullisena ostoksena, jonka ymmärretään tukevan suomalaisia työpaikkoja”, kertoo Suomalaisen Työn Liiton toimitusjohtaja Tero Lausala.

AstuButiikkiin.fi kokoaa Suomessa suunniteltuja ja valmistettuja, pienten yritysten valmistamia design- ja käsityötuotteita yhteen paikkaan verkossa. Palvelu järjesti marraskuun lopussa Toivejoululahjakisan asiakkailleen.

Asiakkaat valitsivat seuraavat lahjat 10 toivotuimman lahjan joukkoon:

1. Me Wen kustomoitu pipo omalla tekstillä

2. Ideakorun rannerengas omalla tekstillä

3. Arctipsin huopasaappaat

4. Vinkeen heijastinliivi lapselle

5. Kongaroon lahjakortti; valikoimassa mm. kierrätysmateriaaleista valmistettuja takkeja

6. Beditin Zipit-päiväpeitto

7. Delfian pehmokettu

8./9. Design Paletin kalenteri ja Jussakan kasvivärjätty villalankasetti

10. Vuoriortan ylipolven Roxie-sukat

AstuButiikkiin.fi –palvelun kautta suomalaisten on helpompi löytää pienten suomalaisten yritysten sekä verkkokauppojen tuotteita. Palvelussa on helppo vertailla tuotteita ja ostospäätöksen syntyessä palvelu ohjaa ostoksille yritysten omiin verkkokauppoihin. Palvelusta on myös mahdollista tilata uniikkeja töitä esimerkiksi suoraan ompelijalta tai taiteilijalta.

Suomalaisten tekemät verkko-ostokset ovat kasvaneet TNS-Gallupin mukaan tammi-kesäkuussa jopa 6 prosenttia edellisvuodesta. Verkkokaupan kasvun ennakoidaan jatkuvan:

”Verkko-ostajien määrä kasvaa edelleen. Nyt jo 75 prosenttia aktiivi-ikäisistä suomalaisista on tehnyt verkko-ostoja. Vaikka nuoret ovatkin aktiivisimpia verkkokauppojen asiakkaita, ovat myös eläkeläiset innostuneet nettikaupan mahdollisuuksista”, TNS Gallupin Digital-yksikön johtaja Ville Wikström kertoo.

AstuButiikkiin.fi –palvelussa on mukana vaatteita, asusteita, koruja, lasten leluja sekä hygienia- ja sisustustuotteita. Mukana on jo nyt lähes 100 tuotemerkkiä ja lähes 1500 tuotetta!

www.astubutiikkiin.fi


Aiheet: , , , , ,

Kirjoita kommentti