Julkaistu 27. 11. 2013 Teksti Tiedotteet, kuvat /kuva Umami.fi Ei kommentteja Ajankohtaista

Citymarket.fi toimittaa ruoat kotiin Helsingin ja Vantaan alueella

Ruokakesko käynnisti tänään ruoan verkkokauppa citymarket.fin, joka toimittaa ruokaa kotiinkuljetuksena Helsingin ja Vantaan alueen asukkaille sekä alueella toimiville yrityksille. Laaja valikoima sisältää useiden tuhansien ruokatuotteiden lisäksi myös kodintarvikkeita sekä valtaosan Pirkka-sarjan tuotteista. Valikoimista löytyy myös suurpakkauksia, jotka soveltuvat erityisesti perheiden ja yritysten tarpeisiin.

– Citymarket.fin elintarvikevalikoima kattaa jo käynnistysvaiheessa useita tuhansia tuotteita ja on laajempi kuin useilla tällä hetkellä toimivilla verkkokaupoilla. Tavoitteenamme on lisätä valikoimaa entisestään asiakkaiden palautteiden ja tarpeiden perusteella, kertoo Kespron toimitusjohtaja Mika Halmesmäki.

Kiireiset lapsiperheet, arjen helppoutta ja vaivattomuutta hakevat kuluttajat, seniorit sekä yritykset ovat citymarket.fi-verkkoruokakaupan keskeiset asiakasryhmät.

– Tuomme citymarket.fin laajoihin valikoimiin myös valtaosan yli 2 000 Pirkka-sarjan tuotteesta, joiden hyvää hinta-laatusuhdetta asiakkaamme arvostavat. Lisäksi valttimme ovat perheille ja yrityksille suunnatut suurpakkaukset, joita löytyy parisataa. Hintamme ovat hypermarket-tasoa, Halmesmäki kertoo.

Tuotteet kerätään ja toimitetaan asiakkaille erillisestä toimitusvarastosta. Oman toimitusvaraston etuna on erityisesti se, että tuotteiden saatavuus voidaan varmistaa paremmin. Kuljetuksissa on huomioitu ympäristöä ottamalla käyttöön bio- ja maakaasulla toimivia autoja.

Ruokakesko ja K-kauppiaat ovat jo aiemmin olleet mukana ruoan verkkokaupassa sekä ruoan kotiintoimituksissa. Helsingissä sijaitsevassa K-market Ruoholahdessa on testattu ruoan verkkokauppaa parin vuoden ajan ja monet K-kauppiaat ovat tarjonneet ruoan nouto- ja kotiinkuljetuspalveluja. Huhtikuussa 2013 Kespro aloitti ruoan kotiinkuljetuspalvelun Helsingin kaupungin kotihoidon asiakkaille ja hoitaa päivittäin noin 250 toimitusta.

– Kehitämme citymarket.fi-verkkoruokakaupan toimintaa kokemusten ja saadun palautteen perusteella. Myös useat K-kauppiaat käynnistävät ruoan verkkokaupan vuoden 2014 aikana, Halmesmäki sanoo.

Verkkoruokakauppa löytyy osoitteesta ruoka.citymarket.fi. Sivuilta löytyy tietoa mm. tilaus- ja toimitusajoista sekä kuljetusmaksusta.

Kesko (www.kesko.fi) on vähittäiskaupan osaaja, joka tuo kauppojensa kautta elämisen laatua kuluttajien jokaiseen päivään. Keskon ketjutoimintaan kuuluu noin 2 000 kauppaa Pohjoismaissa, Baltiassa, Venäjällä ja Valko-Venäjällä.

Kerro kaverille

Aiheet: , , , ,