Julkaistu 5. 8. 2016 Teksti Tiedotteet Ei kommentteja Ajankohtaista

Lidl lahjoittaa vauvapakkauksen 29.8. syntyville lapsille

Lidl Suomi viettää 14-vuotissyntymäpäiväänsä 29. elokuuta 2016. Juhlan kunniaksi kaikille Suomessa 29.8.2016 syntyville lapsille lahjoitetaan Lidlin omista tuotteista koostuva vauvapakkaus. Pääosassa ovat syyskuun lopussa myyntiin tulevat Organic Cotton -vauvanvaatteet. Vauvapakkauksen arvo on noin 50 euroa.

Elokuun 29. päivä syntyvien lasten vanhemmat voivat tilata vauvapakkauksen 15. elokuuta aukeavalla kampanjasivustolla lidlvauvapakkaus.fi. Sivustolla voi tutustua vauvapakkaukseen ja tilata pakkauksen 29.8. alkaen. Tilausohjeet löytyvät kampanjasivustolta.

Kaikki vanhemmat voivat voittaa vauvapakkauksen Instagram-kuvakisassa

Jos oma lapsi ei synny 29. elokuuta, vauvapakkaus on mahdollista napata itselleen Lidlin järjestämässä Instagram-kuvakisassa. Kampanja-aikana 15.8.–30.9. Lidl arpoo viikoittain yhden vauvapakkauksen kisaan osallistuneiden kesken. Arvontaan pääsee mukaan julkaisemalla kuvan omasta vauvasta Instagramissa ja lisäämällä kuvatekstiin merkinnät #vauvapakkaus ja @lidlsuomi. Kisaan voi osallistua vauvan syntymäajankohdasta riippumatta.

Vauvapakkauksen vaatteet luomupuuvillaa

Lidliin 29. syyskuuta myyntiin tulevat Organic Cotton -tuotteet on valmistettu lapsen herkälle iholle soveltuvasta GOTS-sertifioidusta luomupuuvillasta. GOTS (Global Organic Textile Standard) on kansainvälisesti tunnustettu standardi, joka kertoo sosiaalisesti ja ekologisesti vastuullisesta tuotantotavasta.

Organic Cotton -tuotteilla Lidl haluaa rakentaa parempaa huomista tulevaisuuden sukupolville. Organic Cotton -tuotteiden lisäksi Lidl käyttää luomupuuvillaa muun muassa henkilökunnan uusissa työvaatteissa, jotka on otettu käyttöön kesällä 2016.

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Suomessa Lidl-myymälöitä on tällä hetkellä 152 Hangosta Sodankylään. Lidl Suomi Ky työllistää yli 5000 henkilöä, joille on tarjolla etenemis- ja uramahdollisuudet sekä Suomessa että ulkomailla. Lidl sai alkunsa Lounais-Saksassa 1930-luvulla perustetusta Lidl & Schwarz -yhtiön elintarviketukkuliikkeestä. Ensimmäiset Lidl-myymälät perustettiin 1970-luvulla ja kansainvälinen laajentuminen alkoi 1990-luvulla. Lidlin toiminta perustuu selkeään ja yksinkertaiseen konseptiin, joka mahdollistaa tuotteiden korkean laadun ja edullisen hinnan yhdistelmän. Lidl-myymälöitä on lähes kaikissa Euroopan maissa, joissa kaikissa Lidl toimii itsenäisinä tytäryhtiöinä. Ensimmäiset Lidl-myymälät Suomessa avattiin 29.8.2002.

Aiheet: , ,