Julkaistu 28. 11. 2011 Teksti Tiedotteet, kuvat /kuva trendsales.fi Yksi kommentti Muoti ja kauneus

Trendsales.fi avaa muoti-outletin 5.-6. joulukuuta!

Trendsales.fi on ensimmäinen sivusto Suomessa, joka tarjoaa  useiden brändien muoti-outletin internetissä, jossa naisilla on mahdollisuus ostaa muotituotteita jopa 50–70% alennettuun hintaan, toisin sanoen samaan hintaan kuin outlet-myymälöistä, jotka myyvät edellisten mallistojen tuotteita alennetuin hinnoin.

Joka kuun ensimmäisenä maanantaina ja tiistaina, 48 tunnin ajan, on budjettitietoisilla naisilla mahdollisuus shoppailla designer- ja luksusmallikappaleita kansainvälisiltä, tanskalaisilta ja suomalaisilta brändeiltä kuten D&G, Cavalli, TWENTY8TWELVE by s.miller, Auluna Leather Company, Nova Bags… ja monelta muulta huippubrändiltä. Myynnissä on paljon brändejä, joita Suomesta ei voi ostaa.

Muoti-Outletissa  shoppaaja voi selata valikoimaa brändin, myyjän tai kategorian mukaan. Jo lanseeraamisen aikana myynnissä on laukkuja, vaatteita, nahkatakkeja, urheiluvaatteita, koruja, kenkiä ja kosmetiikkaa. Jälleenmyyjien ja brändien edustajat hyödyntävä Trendsales.fi-sivuston tarjoamaa alustaa, mutta hoitavat kaupankäynnin sivustolla itse.

“ Tuomalla Trendsalesiin myyntiin mallikappaleita sekä varastoon jääneitä tuotteita tarjoamme kiireisille naisille mahdollisuuden tehdä vaivattomasti huippu muotidiilejä”, kertoo Magdalena Pawlowicz, trendsales.fi-sivuston osaomistaja. “Ajan myötä haluamme tarjota suomalaisille naisille heidän suosikkisuunnittelijoidensa tuotteita yhdessä paikassa alennettuun hintaan”, hän lisää.

Muoti-outlettia seuraa TrendDealin lanseeraus tammikuussa 2012, joka tarjoaa muodinnälkäisille naisille huippulöytöjä, muun muassa merkkilaukkuja tai kenkiä, vain yhtenä päivänä vähintään 50 % alennettuun hintaan normaalista jälleenmyynti hinnasta.

”TrendDeal-tuotteet valitaan samalla hyvällä maulla sekä trenditietoisuudella, joka teki TrendDealista suuren hitin sisaryhtiössä Tanskassa”, kertoo Taru Aspinen, markkinointikoordinaattori,trendsales.fi.

Linkki Trendsalesin muoti-outletiin: www.trendsales.fi.

———————————————————–
www.trendsales.fi on Suomen ensimmäinen online-muodin ja merkkituotteiden sekä designtavaroiden osto-, myynti- ja vaihtopaikka sinulle, joka rakastat muotia ja shoppailua. Trendsales toimii välittäjänä yksityisten ostajien ja myyjien välillä, ja siellä on yli 100 eri kategoriaa muotivaatteita, asusteita, koruja, lastenvaatteita, -asusteita ja -tarvikkeita, urheiluvälineitä ja paljon muuta. Useimmat tavarat ovat käytettyjä, mutta monet yksityishenkilöt ja yritykset myyvät myös uusia ja käyttämättömiä tavaroita.  Sivuston käyttäminen on kuluttajille ilmaista ja vaatii vain käyttäjiä luomaan käyttäjätunnuksen. www.trendsales.fi on sisarsivusto tanskalaiselle www.trendsales.dk, joka on voittanut useita palkintoja konseptistaan ja innovaatiostaan. Tällä hetkellä sivustoilla on yhteensä 550 000 jäsentä.

Aiheet: , , , , , , ,

Yksi kommentti

1. Tosi siis juttu

Tosi siis juttu ja löysin vielä tällaisenkin http://www.ostohyvitys.fi/campaign.php?id=10069