Julkaistu 13. 3. 2016 Teksti Tiedotteet Ei kommentteja Muoti ja kauneus

Yli puolet suomalaisista naisista on herkkäihoisia

Herkkä iho kirvelee, kutisee ja punoittaa herkästi ulkoisista ärsykkeistä kuten pakkasesta, viimasta tai auringonpaisteesta sekä ärtyy useista kosmetiikkatuotteista ja karkeista tekstiileistä.

Kotimaiset, Allergia- ja Astmaliiton kanssa yhteistyössä kehitetyt Erisan-tuotteet auttavat suojaamaan herkkää ihoa kutinalta, punoitukselta ja kuivumiselta.

Keväällä ilmassa on runsaasti ihohuokosia tukkivaa katupölyä, joten ihon huolellinen puhdistaminen on erityisen tärkeää. Uusilla herkälle iholle kehitetyillä Erisan puhdistusliinoilla kasvojen puhdistaminen sujuu nopeasti ja vaivattomasti. Kosteuttavaa ksylitolia sisältävät liinat puhdistavat epäpuhtaudet sekä vesiliukoisen meikin helposti ja saavat ihon tuntumaan raikkaalta ja pehmeältä. Hellävaraiset ja pehmeät liinat eivät sisällä hajusteita eivätkä muita yleisesti herkistäviä ainesosia.

Erisan Kosteuttavat Puhdistusliinat
Myyntihinta: noin 4,10 euroa
Pakkauskoko: 25 liinaa
Hellävaraista suojaa kasvoille

Kevätauringon lämmittäessä on aika siirtyä suojakertoimelliseen kasvovoiteeseen. Erisan Suojaava SK 15 Kasvovoide antaa turvallisen suojan auringon haitallisia UVA- ja UVB – säteitä sekä ilmansaasteita vastaan. Voide sisältää lisäksi ihoa tehokkaasti kosteuttavaa ja suojaavaa E-vitamiinia sekä uudistavaa A-vitamiinia.

Erisan Suojaava SK 15 Kasvovoide
Myyntihinta: noin 7,30 euroa
Pakkauskoko: 75 ml

Vartalon tehokosteuttajat

Myös vartalon iho kaipaa huolenpitoa talven jälkeen. Erisan tehokosteuttajat hoitavat talven karheuttaman ihon kauniiksi ja pehmeäksi. 33 % kosteusvoidetta sisältävä Täyteläinen Suihkusaippua puhdistaa hellävaraisesti herkkää ihoa kuivamatta. Hoitavaa karitevoita sisältävä Täyteläinen Kosteusvoide saa ihon tuntumaan samettisen pehmeältä ja joustavalta. Täyteläinen Jalkavoide pehmentää tehokkaasti jalkapohjien kovettumat ja raikastaa kevyesti väsyneitä jalkoja.

fwjvwylgjsdk6vcv9vtp

Erisan Täyteläinen Suihkusaippua
Myyntihinta: noin 3,60 euroa
Pakkauskoko: 250 ml
Erisan Täyteläinen Kosteusvoide
Myyntihinta: noin 4 euroa
Pakkauskoko: 150 ml
Erisan Täyteläinen Jalkavoide
Myyntihinta: noin 4,50 euroa
Pakkauskoko: 100 ml
Erityisen hellävaraista suojaa

Yhä useampi kaipaa vaihtoehtoja tavalliselle alumiinia sisältävälle antiperspirantille. Erisan Alumiiniton deodorantti antaa erityisen hellävaraisen suojan hien hajua vastaan. Deodorantissa oleva sinkkiyhdiste ehkäisee ja neturaloi hien hajua samalla, kun talkki sitoo kosteutta. Alumiiniton koostumus ei tuki hikirauhasia.

Erisan Alumiiniton Deodorantti
Myyntihinta: noin 3,20 euroa
Pakkauskoko: 50 ml

Kotimaiset Erisan-tuotteet

Hellävaraiset Erisan-tuotteet on kehitetty yhteistyössä Suomen Allergia- ja Astmaliiton kanssa. Tuotteissa käytetyt raaka-aineet ovat tutkittuja ja turvallisia, eivätkä tuotteet sisällä hajusteita tai muita yleisesti ärsyttäviä tai herkistäviä ainesosia. Erisan-tuotteet kehitetään ja valmistetaan Suomessa.

KiiltoClean on Kiilto Family -konserniin kuuluva johtava suomalainen puhtaus- ja hygieniaratkaisujen toimittaja ja kansainvälisesti vahva toimija. Kehitämme ja valmistamme helppokäyttöisiä ja turvallisia kotimaisia tuotteita. Tuotevalikoimaamme kuuluvat pesu-, puhdistus- ja hoitoaineet, hygieniatuotteet, teollisuuskemikaalit sekä siivousvälineet ja -koneet.

KiiltoClean kehittää ja valmistaa tuotteet Suomessa turvallisesti ja vastuullisesti ympäristöstä ja ihmisistä huolehtien. Kotimaisena toimijana tunnemme suomalaiset olosuhteet ja tuotteille asetettavat vaatimukset. Koska sijaitsemme asiakasta lähellä, voimme myös tarjota ainutlaatuisen toimitusvarmuuden. Kehitämme jatkuvasti tuotteitamme ja palveluitamme yhdessä asiakkaidemme kanssa.

KiiltoClean – Puhtautta luomassa.