Umami muualla Facebook

Julkaistu 4. 10. 2010 Teksti Umami Ei kommentteja Ajankohtaista

Kellogg’s tukee Roosa nauha- kampanjaa

Kellogg’s lahjoittaa jokaisesta lokakuun aikana myydystä Special K Classic-pakkauksesta 20 senttiä Syöpäsäätiön Roosa Nauha -kampanjalle. Kampanjaa varten suunnitelluissa erikoispakkauksissa esiintyy neljä eri-ikäistä naista, jotka pitelevät toisiaan kädestä. Tämä symboloi kampanjan teemaa ”Yhdessä saamme aikaan muutoksen”. Kellogg’s lahjoittaa kampanjan avulla yhteensä 10 000 euroa rintasyövänvastaiseen taisteluun.

Rintasyöpä on naisten yleisin syöpä Suomessa ja siihen sairastuvien lukumäärä kasvaa tasaisesti. Joka vuosi noin 4500 suomalaisnaisella diagnosoidaan rintasyöpä. Tämä tarkoittaa sitä, että joka kymmenes nainen sairastuu rintasyöpään elinaikanaan. Kiitos tutkimustyön, tällä hetkellä noin 88 prosenttia sairastuneista on elossa viiden vuoden kuluttua sairauden toteamisesta.

Neljä erikoispakkausta

Kellogg’s tuo markkinoille tämän vuoden Roosa nauha-kampanjaan neljä uutta pakkausta. Jokaisen pakkauksen kannessa esiintyy kädet sivuilleen levittänyt nainen. Kun pakkaukset sijoittaa vierekkäin, näyttää siltä, kun naiset pitelisivät toisiaan käsistä. Tämä symboloi teemaa ”Yhdessä saamme aikaan muutoksen”. Pakkauksen kääntöpuolella on kuva neljästä naisesta yhdessä, jossa kukin kertoo kokemuksistaan ja ajatuksiaan rintasyövästä.

Kellogg’s on ylpeä saadessaan olla mukana tekemässä yhteistyötä Syöpäsäätiön Roosa nauha – kampanjan kanssa jo toista kertaa. Kampanjaa varten suunnitellut erikoispakkaukset Kellogg’s Special K Classic 500g ovat myynnissä kaupoissa lokakuun ajan.

Lisätietoja kampanjasta: www.roosanauha.fi


Aiheet: , , , ,

Kirjoita kommentti