Julkaistu 5. 12. 2011 Teksti Tiedotteet, kuvat Decanter Oy Yksi kommentti Ruoka ja juoma

Peugeot-pippurimylly voitti Kuningaskuluttajan testin

Peugeot-mylly voitti suvereenisti Kuningaskuluttajan pippurimyllytestin. Kuningaskuluttajan testiryhmä kokeili viittä erilaista pippurimyllyä, joista Peugeot valikoitui selvästi parhaaksi kokonaispisteillä 4,7 / 5. Testissä arvioitiin mm. myllyn jauhekarkeuden säätömahdollisuutta, käytettävyyttä sekä täytettävyyttä.

Lue testistä:
Ohjelma on nähtävissä Yle Areenassa 8.12. 2011 asti. Peugeotin osuus ohjelmassa kohdassa 0.21.15

Miksi Peugeot on paras?

Ainutlaatuinen U’select mekanismi – jauhekarkeuden päätät sinä! Erityyppiset ruoat vaativat erilaista jauhekarkeutta: Mitä olisi kunnon pihvi ilman karkeaa pippurirouhetta? Juhlava keitto taas tarvitsee mausteensa hienoksi jauhettuna. Perinteisissä myllyissä jauhekarkeuden säätäminen voi tuntua hankalalta, koska setehdään kiristämällä myllyn nupissa olevaa ruuvia. U’select – myllyissä karkeuden säätäminen tapahtuu todella vaivattomasti: Myllyn alaosassa on panta, jota kääntämällä voidaan valita juuri sopiva jauhekarkeus, portaattomasti! U’selectin avulla karkeusasteen valitseminen on helppoa ja valittu karkeus myös pysyy paikallaan.

Korkean laadun todisteena Peugeot-myllyillä on ainutlaatuinen elinikäinen takuu!

Peugeot-myllyjen tarina

Peugeotin veljekset keksivät maailman ensimmäisen pippurimyllyn Ranskassa 1840-luvulla. Siitä lähtien ne ovat olleet kulinaristin unelma ja ammattilaisten suosiossa kaikkialla missä arvostetaan laatua. Peugeot on jatkanut aktiivista uotekehitystä ja valikoimassa on myös ainutlaatuinen chilimylly. Koneistolla on elinikäinen takuu. Valmistusmaa Ranska.

Hintatiedot:
Paris U’select 18 choco pippurimylly ovh. 34e
Paris U’select 18 lakkapunainen pippurimylly ovh. 38,20e

Saatavuus:
Tuotteita myyvät tavaratalot, alan erikoisliikkeet ja Decanter-myymälät sekä verkkokauppa www.decanter.fi.

Aiheet: , , , , , , , , ,

Yksi kommentti