Julkaistu 10. 12. 2010 Teksti Tiedotteet Ei kommentteja Ruoka ja juoma

Suussa sulavat dippauskeksit

Kantolan-keksit tuo koko perheen herkkuhetkiin maistuvan uutuuden – maitoon dipattavat Dops-dippauskeksit. Dops Suklainen Brownie -keksit ja Dops Suklainen Mud Cake -keksit koostuvat rouskuvan rapeista kekseistä, joiden välissä on houkuttelevan herkullista täytettä. Dops-keksit maistuvat herkullisilta sellaisenaan, ja maito saa keksit maistumaan entistä täyteläisemmiltä – mehevältä mud cake -suklaakakulta ja brownies-suklaaleivoksilta

.

Keksit ovat kaupoissa tammikuun alussa 2011.

Kantolan uudet, maitoon dipattavat Dops Suklainen Brownie -keksit ja Dops Suklainen Mud Cake -keksit vievät kekseillä nautiskelun aivan uuteen ulottuvuuteen: maito pehmentää keksin suussa sulavan herkulliseksi. Dipatessa keksien koostumus muuttuu entistä täyteläisemmäksi, mikä saa keksit maistumaan mehevältä mud cake -kakulta tai brownie-suklaaleivoksilta. Dops-keksit sopivat erinomaisesti nautittavaksi myös kahvin ja teen korvalla.

Kantolan Dops-keksien mainio maku syntyy kahden tumman suklaakeksin kohdatessa runsaat täytteet. Dops Suklainen Brownie -kekseissäkahden tumman suklaakeksin täytteenä on kielen vievää vaniljatäytettä, ja Dops Suklainen Mud Cake -kekseissä puolestaan on kahden vaalean suklaakeksin täytteenä herkullista suklaatäytettä.

Makeannälkä voi nyt talttua maitolasillisella Dops-keksin kera. Jos maito ei maistu, Dops-dippauskeksit voivat olla yksi tapa kannustaa koko perhettä maidon makuun.

DOPS SUKLAINEN BROWNIE
Valmistusaineet: Vehnäjauhoa, vaniljanmakuista täytettä 30 % (kovetettua kasvirasvaa, sokeria, maitoherajauhetta, emulgointiainetta (soijalesitiini), aromia), sokeria, kasviöljyä, vähärasvaista kaakaojauhetta, inverttisokeria, suolaa, nostatusaineita (natriumkarbonaatti), emulgointiainetta (soijalesitiini), aromia
Saattaa sisältää hasselpähkinäjäämiä.

DOPS SUKLAINEN MUD CAKE