Julkaistu 17. 6. 2014 Teksti Tiedotteet, kuvat Samsung Electronics Nordic Yksi kommentti Sisustus

Samsung Food Showcase – järjestystä keittiöön

Kuva Jokaiselle asialle on oma paikkansa jääkaapissa. Silti voipaketti on aina hukassa. Kuulostaako tutulta? Samsungin Food Showcase on helposti organisoitava jääkaappi, jonne ruokatuotteet eivät häviä.

Samsung esitteli viime vuonna IFA-messuilla vallankumouksellisia kylmälaiteratkaisuja. Samsungin Food Showcase -jääkaapin myötä vallankumous saapuu vihdoin Suomeen.

fsr_2

Seuraavan päivän eväiksi säästetty lasagne ja marraskuussa ostettu salsakastike ovat yllättäen päässeet pilaantumaan – useimmat ihmiset heittävät pois vanhentuneita tuotteita, jotka ovat unohtuneet jääkaapin syövereihin. Samsungin uusi side-by-side-jääkaappi vie jääkaapin ruokatuotteiden järjestelymahdollisuudet täysin uudelle tasolle.

fsr-8

Perinteisten jääkaappien hyllyjen ongelmana on usein se, että hyllyillä olevien ruokatuotteiden taakse jää tavaroita piiloon tai osa tilasta jää kokonaan hyödyntämättä. Samsungin Food Showcase -jääkaappi ratkaisee ongelman erillisellä sisäovella, jolla pääsee kätevästi käsiksi jääkaapin ovessa oleviin tuotteisiin. Tällä parannetaan hyllyjen käytettävyyttä, ruokatuotteiden näkyvyyttä ja samalla saadaan tehokkaasti käyttöön jääkaapin jokainen kuutiosenttimetri.

Kaksiosaisen oven ansiosta eri tiloihin pääsee nopeasti käsiksi. Alemmasta kahvasta vetämällä pääsee käsiksi Food Showcase -osaan, jossa voi säilyttää esimerkiksi eniten käytettyjä tuotteita. Perinteiseen jääkaappiosaan pääsee vetämällä ylempää kahvaosaa. Fiksussa side-by-side-jääkaapissa on totta kai myös jääpala- ja vesiautomaatti.

Samsungin Food Showcase -jääkaappi on nyt kaupoissa. Suositushinta alkaen 2999€.

Lisätietoja: Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Samsung Electronics Co Ltd, on maailman johtava elektroniikkavalmistaja, joka avaa ihmisille uusia mahdollisuuksia ympäri maailman. Tinkimättömällä innovoinnilla muutamme ihmisten käsitykset televisioista, älypuhelimista, tableteista, tietokoneista, kameroista, kodinkoneista, tulostimista, LTE-järjestelmistä, lääketieteellisistä laitteista, puolijohteista ja LED-tuotteista. Yrityksellä on 286 000 työntekijää 80 maassa. Yhtiön yhteenlaskettu vuosittainen liikevaihto oli vuonna 2013 159,5 miljardia euroa. Lisätietoja Samsungista:www.samsung.com/fi

Tiedote: Samsung Electronics Nordic

Aiheet: , , ,