Julkaistu 18. 6. 2014 Teksti Tiedotteet, kuvat /kuva Pohjolan Design-Talo Oy Ei kommentteja Sisustus

Uutta: Design-Talon Kotiräätälipalvelu

Suurin muuttovalmiiden omakotitalojen ja vapaa-ajanasuntojen valmistaja Pohjolan Design-Talo hylkää perinteisen valmiiksi ajateltuihin perustuvan ajattelun ja nostaa omakotirakentajan yksilölliset toiveet omakotitalojen suunnittelun keskiöön. Kun perinteinen talokirja sisältää puolisen sataa vaihtoehtoa, tarjoaa Design-Talo jatkossa rakentajille kymmeniä tuhansia vaihtoehtoja.

Käytännössä omakotirakentaja valitsee haluamansa pohjaratkaisun, josta muokkaa mieleisensä, ja yhdistää siihen toivomansa ulkoasun sekä mieleisensä sisustuksen. Kun esivalinnat on tehty, ratkaisu viimeistellään yhdessä Design-Talon Kotiräätälipalvelun kanssa.

Sisustuksessakin valmiiksi määritellyistä laatutasoista on luovuttu. Jatkossa asiakas valitsee koko sisustuksensa linjan omista lähtökohdistaan – missä osassa panostaa sisutuksen laatuun ja näyttävyyteen, ja missä mahdollisesti hakee edullisempaa ja pelkistetympää linjaa.

Design-Talon mallissa kuluttaja saa kotinsa paitsi sellaisena kuin haluaa, myös haluttuun valmiusasteeseen rakennettuna: muuttovalmiina tai sisämateriaaleja vaille valmiina. Näin omalle sisustusosaamiselle, työn osuudelle tai kaikkein vaativammalle sisustusintohimollekin on ratkaisunsa.

Kuva Design_Talo_sisustus

Design-Talon uudessa toimintamallissa omakotirakentajan ei tarvitse enää tyytyä kompromisseihin, jolloin kahta samanlaista kotia ei enää synny. Intohimoinenkin sisustaja saa näköisensä kodin.

www.designtalo.fi

Tiedote Pohjolan Design-Talo Oy.

Aiheet: , , , , ,