Julkaistu 8. 12. 2011 Teksti Tiedotteet, kuvat /kuva Nelonen Media Ei kommentteja Luonto ja vapaa-aika

Pulkkinen naurattaa Jimillä joulusta alkaen

Kotimainen sketsisarja Pulkkinen viihdyttää Jimin katsojia joulupyhistä alkaen. Jouluna nähtävässä Pulkkinen: Joulu-special  -jaksossa nähdään tutut radiohemmot Osmo ja Reksa, hahmot Uusavuton ja Konserninjohtaja, Pulkkinen ja Sauli sekä Ruusulaulu. Näyttelijöinä Jari Salmi, Antti Virmavirta ja Minna Suuronen.

Tammikuun lopulla Jimillä alkaa legendaarinen Pulkkinen ensimmäisestä tuotantokaudesta alkaen. Kaksinkertainen Venla-voittaja  pursottaa miehiset vietit näytille sivistyksen kuoren alta ja antaa ihmisen tärkeimmän ominaisuuden, henkisen pienuuden, rehottaa. Jari Salmen ja Antti Virmavirran näyttelemät lukuisat henkilöhahmot ovat samaan aikaan syvältä kouraisevia ja yltiöpäisen ylilyöviä. Mukana muun muassa tutut hahmot  Äänimies Esko, Kopiovastaava sekä monisanainen Paska-autoromantikko. Pulkkinen yhdistää englantilaistyyppisen tyylikkään, kuvallisen toteutuksen, verbaalisen akrobatian ja suvereenin näyttelijäntyön.  Sarjan toteutuksesta vastaavat  edellä mainitut näyttelijät, joista Jari Salmen lisäksi sarjaa käsikirjoittaa Juha Jokela sekä ohjaaja-kuvaaja Rike Jokela. Tuotanto Production House Oy.

Pulkkinen: Joulu-special Jimillä 24.12. klo 20.40, pikauusinta 25.12. klo 22.00.
Pulkkinen Jimillä ma-to klo 22.00, 30.1. alkaen.

Aiheet: , ,