Julkaistu 19. 9. 2011 Teksti Tiedotteet, kuvat /kuvat Crocs Inc. Ei kommentteja Muoti ja kauneus

Crocsin tennarit hellivät jalkoja

Tänä syksynä Crocsin mallistosta löytyvät muotitennarit jokaiselle perheenjäsenelle. Lämpimät ja mukavat kengät pelastavat palelevat jalat kylmillä ilmoilla. Kenkien patentoitu Croslite-materiaali tekee askeleesta kevyen.

Hover Slip On Leather – Hauska, sporttinen slip-on-kenkä
Hover Slip On Leather -kenkä on lähes painoton. Nahkapäällys viimeistelee kengän muodikkaan ja sporttisen ulkomuodon. Patentoitu Croslite-materiaali tekee lenkkareista kevyet. Koot: 36–48. Värit: black/stucco, espresso/stucco ja army green/stucco. Suositushinta 64,95 €.

Hover Lace Up Leather – Klassisen mukavat, vintage-tyyliset kengät naisille
Kerrankin mukavuus ja tyyli kulkevat käsi kädessä. Retrohenkisten naisten tennareiden pohja on valmistettu Croslite-materiaalista, joten kengät ovat mukavat ja kevyet. Koot: 36–44. Värit: black/stucco, chestnut/stucco ja army green/stucco. Suositushinta 69,95 €.

Hover Sneak Hi Tops Kids Metallic – kimallusta jokaiseen päivään lapsille
Hover Sneak Hi Tops Kids Metallic -kenkä on retrotyylinen, klassinen lenkkari, jonka metallihohtoinen pintakangas tuo kimallusta lasten päivään. Lisäksi kengät voi koristella Jibbitz-kenkäkoruilla. Koot: 26–39. Värit: ultraviolet/black, fuchsia/bubblegum ja gold/bubblegum. Suositushinta 44,95 €.

Hover Kids Sneak Leather – retrotyyliä perheen pienimmille
Helppohoitoiset kengät tuovat riemua ja menoa leikkeihin. Hover Kids Sneak Leather -kenkä on retrotyylinen, klassinen nahkatennari. Kevyt pohja takaa, että kengät pysyvät mukana villeissäkin leikeissä. Koot: 26–39. Värit: black/graphite, light grey/pearl white ja espresso/khaki. Suositushinta 49,95 €.

Myymälät:
Crocs Store Helsinki (Keskuskatu 5, 00100 Helsinki), Crocs Store Flamingo (Tasetie 8, 01510 Vantaa), Crocs Store Ideapark (Ideaparkinkatu 4, 37570 Lempäälä), Crocs Store Turku (Eerikinkatu 13, 20100 Turku)

Kuluttajatiedustelut:
Crocs Nordic Oy
, puh. (03) 3454 3400

Crocs Inc.
Crocs Inc. (NASDAQ: CROX) on johtava innovatiivisten vapaa-ajan jalkineiden valmistaja, joka tarjoaa useita erilaisia jalkinekokoelmia naisille, miehille ja lapsille kaikkiin elämän osa-alueisiin. Iloiset ja kevyet Crocsit takaavat erityislaatuisen mukavuuden jokaiseen sesonkiin. Kaikissa Crocs™-merkin jalkineissa on käytetty Croslite™-materiaalia, joka on Crocsin omistama mullistava teknologia. Croslite™ tekee Crocs™-jalkineista pehmeät, jälkiä jättämättömät ja jalkaan mukautuvat.

Crocs™-tuotteita myydään yli 90 maassa. Joka päivä miljoonat Crocs™-kenkien ystävät ympäri maailmaa nauttivat erityislaatuisesta mukavuudesta, käytännöllisyydestä, monipuolisuudesta sekä hyvää tekevistä ominaisuuksista työssä, koulussa ja vapaa-ajalla.

Vieraile www.crocs.fi saadaksesi lisätietoa.

Aiheet: , , , , , , , ,