Umami muualla Facebook

Julkaistu 2. 2. 2012 Teksti Tiedotteet Ei kommentteja Muoti ja kauneus

L’ANZAn Factory Girl Collection kevät 2012

L’ANZAn Factory Girl Collection on ammentanut inspiraationsa pop-kulttuurin kauneudesta ja sen ikoneista.

Kuva: L’ANZA Factory Girl Collection 2012

Chelsea

Albert Einstein määrittelee energian yhtälöllä, mutta tämä tyttö on kaukana tieteestä. Hän on yhtä energiaa, hän on joka paikassa – hän pursuaa eloisuutta…ja luo täydelliset puitteet kaaokselle. Ihmiset rakastavat hänen ympärillään olemista, koska hän on kuin magneetti postiivisen ja tarttuvan energiansa ansiosta.

Synonyymi: elämä on juhlaa!

Vastakohta: tylsä, tavanomainen, sovinnainen

Veitsileikkaus säilyttää tämän särmikkään lyhyen tyylin naisellisuuden yhdessä upean hiusvärin kanssa. Hiusvärissä näkyy L’ANZAN kampaajille suunnittelemien ”Blush” ja ”Lavender” -värikonseptien suoma hyväily.

Viimeistele tyyli Design Creamilla (24,50 €, 150 ml) kun haluat kevyttä rakennetta. Räväkkään lookkiin käytä Powder Up Texturizer -puuteria (24,50/15 g)

Brooklyn


Kuva: L’ANZA Factory Girl Collection 2012

BOHO-typy pyörähtää modernisti uudelle näyttämölle. Klassisen ja perinteisen lookin sijaan hänellä on nyt päivitetty ja tyylikäs ilme. Hän ei ole enää seinäruusu, sillä hän nousee nyt esiin superluonnollisen hehkunsa ansiosta.

Synonyymi: hipsterit

Vastakohta: hippi

Kaareva otsatukka ja kevyt kerrostus antavat uuden twistin pitkähiuksisille, jotka haluavat jotain ”muutosta” hiuksilleen. Tämä väritekniikka sekoittaa saumattomasti L’ANZAn värikonseptit ”Honeycomb”, ”Snapdragon” ja ”Sky”. Muotoile Beach Sprayllä (24,50 €, 100 ml) laineita tai suorista Big Ego -raudoilla (149 €) ja Design F/X -hiuskiinteellä (24,50 €/300 ml) sileäksi ja kiiltäväksi lookiksi.

Tiedustelut: L’ANZA-kampaamot kautta Suomen


Aiheet: , , ,

Kirjoita kommentti