Julkaistu 23. 3. 2011 Teksti Tiedotteet Yksi kommentti Ruoka ja juoma

Pandan pääsiäisnamuja

Pääsiäiseen on vielä muutama viikko aikaa. Valmistelut voi kuitenkin jo aloittaa. Kun pikku virpojat soittavat ovikelloa, on mukavaa, että varastosta löytyy namuja virpomisen palkkioksi. Värikkäät namuset sopivat pääsiäispöytien koristeluun ja pääsiäispäivien pikku herkutteluun.

Panda Virvon Varvon Suklaapatukoita 228 g

Pandan suosituin pääsiäistuote, Virvon Varvon suklaapatukkapussi, on kuulunut pääsiäiseen niin kuin nenä noidan päähän jo yli 15 vuoden ajan. Virvon Varvon suklaapatukkapussista löytyy kolme erilaista makua: Toffee, Nougat ja Crisp. Uuden ulkoasun saaneet patukat ovat erottamattoman herkullinen osa suomalaista pääsiäistä!

Panda Lentävä luuta Lakritsipatukoita 192 g

Herkullinen uutuus aidon ja alkuperäisen, pehmeän Panda lakritsin ystäville! Pussi sisältää mansikan ja banaanin makuisia täytelakritsipatukoita.

Panda Tipitii Suklaapatukka 18 g, 18-pack

Pandan suosituimpiin kuuluva suklaamakeinen, maitosuklaalla kuorrutettu toffeecrisp tälläytyy pääsiäisen kunniaksi tipumaisiin tunnelmiin. Patukat myydään 18 kappaleen pikkulaatikossa, jonka voi halutessaan hyödyntää pääsiäisruohon alustaksi!

Panda Saara Raesekoitus 140 g

Panda Noora Suklaalakritsirakeita 150 g

Pääsiäisen makeiskulhoon sopivat loistavasti veikeät raesekoitukset. Uusi Saara -raesekoitus sisältää vadelmasuklaalakurakeita sekä valkosuklaalla päällystettyjä toffeekuulia. Ulkoasultaan uudistunut Noora puolestaan on suklaalakritsirae- sekoitus, makuina appelsiini ja salmiakki.

Panda Pupu Mansikkakonvehteja 110 g

Herkullisia maitosuklaalla päällystettyjä mansikkakonvehteja ihastuttavaan rasiaan pakattuna. Sopii mainiosti myös lahjaksi tai tuliaiseksi!

www.panda.fi

Oy Panda Ab

Vuonna 1920 perustettu makeisyhtiö Oy Panda Ab on nykyisin osa Orkla-konsernia. Suomen kotimarkkinoiden lisäksi yhtiön tärkeimpiä markkina-alueita ovat muut Pohjoismaat, Pohjois-Amerikka, Iso-Britannia ja Keski-Eurooppa. Yhtiön tärkeimmät tuotemerkit Suomessa ovat Panda Lakupala, LakuMix, Panda Pepe ja Juhlapöydän Konvehdit. Kaikki Panda-tuotteet valmistetaan Suomessa, Vaajakosken tehtaalla.

Aiheet: , , , , , ,

Yksi kommentti