Julkaistu 12. 9. 2011 Teksti Tiedotteet, kuvat /kuvat Ellos Ei kommentteja Luonto ja vapaa-aika

Elloksen uusi ulkoiluvarustemerkki testataan seikkailuperhekilpailussa

Ellos lanseeraa uuden ulkoiluvarustemallisto Áhkkán ja samalla järjestää Áhkká Nordic Adventure Cup –kilpailun. Kilpailu etsii Pohjoismaiden seikkailunhaluisinta perhettä. Kahdeksan aktiivista perhettä Ruotsista, Norjasta, Tanskasta ja Suomesta testaavat ulkoiluvaatteet joiden suunnittelussa on huomioitu erityisesti pohjoisen vaikeat sääolot.

Áhkká Nordic Adventure Cup
–kilpailu on avoin rekisteröitymiselle. Kilpailu etsii keskivertoa seikkailunhaluisempia perheitä eri puolelta Pohjoismaita. Kilpailun tarkoituksena on laittaa Elloksen uusi brändi kovaan testiin olosuhteissa, joihin mallisto on alunperin suunniteltu.

– Áhkká Nordic Adventure Cupin tarkoituksena on kokeilla vaatteita hauskalla ja vilpittömällä tavalla. Haluamme myös tuoda esille erittäin aktiivisia perheitä jotka ovat todella hyviä esimerkkejä siitä että seikkailu ei välttämättä tarkoita ainoastaan extreme –urheilulajien harrastamista, kertoo Mathias Ekström, joka vastaa Elloksen markkinointisuunnitelmista.

Áhkkán vaatteet ovat inspiroituneet skandinaavisesta suunnittelusta ja luotu kestämään haasteellisia pohjoismaisia sääoloja. Vaatteissa on tunnusomaisesti kirkkaita värejä ja mukava istuvuus.

Kilpailuun voi hakea Áhkká Nordic Adventure Cupin sivuilla Ellos.fi/ahkka. Kaikista hakemuksista valitaan kahdeksan perhettä Ruotsista, Tanskasta, Norjasta ja Suomesta. Valitut perheet saavat kokonaisen setin Áhkká-vaatteita sekä GoPro videokameran seikkailuviikonlopun dokumentoitiin. Ammattilaiset leikkaavat viikonlopuista kertyneet materiaalit, ja valmiit videoklipit julkaistaan kilpailun kotisivulla. Sivun kävijät äänestävät mieluisinta videoklippiä ja päättävät mikä perheistä on Skandinavian seikkailuhaluisin sekä kilpailun voittaja.

Osallistu osoitteessa www.ellos.fi/ahkka. Kaikki perheet ovat tervetulleita osallistumaan kilpailuun. Ensimmäinen palkinto on täysihoitomatka luksusmatkatoimisto Nazarilla Turkkiin. Hotellit ovat arvoltaan jopa 3 000 euroa. www.nazar.fi.

www.ellos.fi, www.redcats.com

Áhkká –brändistä

Áhkká on uusi värikäs ulkoiluvarustemerkki Skandinaavisella designilla. Áhkkán mallisto sisältää tyylikkäitä ja käytännollisiä vaatteita jokaiseen hetkeen elämässä, riippumatta tapahtuuko se hiihtorinteessä, kaupungissa tai leikkikentällä. Áhkká on suunniteltu kerrosvaate –periaatteella. Mielestämme on tärkeää miten pukeutua oikealla tavalla vaatteisiimme jotta aktiivinen ulkoilu sujuu turvallisesti.

Redcats Nordic – yrityksestä

Redcats Nordic on pohjoismaiden johtava postimyyntiyritys, jonka merkkejä ovat Ellos, La Redoute, Enjoy ja Jotex. Redcats Nordicilla on 1000 työntekijää ja sen liikevaihto vuonna 2009 oli 3 miljardia ruotsin kruunua. Redcats Nordic on yksikkö Redcats Groupin sisällä. Redcats Group on maailman johtava yritys muodin ja sisustuksen postimyynnissä. Se koostuu 14 eri merkistä ja 18 000 työntekijästä 30 eri maassa. Myyntikanavat jotka käsittävät katalogit, e-myynnin ja kaupat nostivat Redcats Groupin liikevaihdon 34 miljardiin ruotsin kruunuun. Redcats Group on osa ranskalaista PPR –konsernia.

Aiheet: , , , , , ,